Fælleshus

I Fælleshuset på Nørrelunden 70, Højby, 5260 Odense S er der aktiviteter hver mandag i sæsonen.
Om formiddagen
Er der åben i vores Mandagscafé fra kl. 10 – 12. Man kan købe kaffe/øl/vand og smørrebrød eller boller.

• Medlemmerne kan spille kort, og andre spil i Mandagscaféen.
  • I Mandagscaféén kan medlemmerne have socialt samvær, hvor man drøfter tidens aktuelle begivenheder m.m.

Om eftermiddagen

• Én gang om måneden kl. 12.30  afholder Foreningen Bankospil for sine medlemmer.
  • Hver anden måned kl. 12.00 arrangerer Foreningen Fællesspisning, hvor der serveres en buffet for deltagerne, og derefter får deltagerne en svingom til forskellige musikere. I pausen serveres kaffe med småkager.
  • I løbet af sæsonen bliver der 3 -4 gange på mandag eftermiddage afholdt foredrag om forskellige emner, som vil interessere medlemmerne.
  • Der bliver også afholdt demonstrationer af tøj, blomsterbinding og andre aktiviteter om eftermiddagen.
  • Hver anden måned kl. 13.00 har Foreningen Bogcafé, hvor nogle medlemmer drøfter en bestemt bog, som de alle har læst. Foreningen låner bøger (samme titel) på biblioteket. Bogcaféen arrangerer også ture i Biografen til film, der er optaget på baggrund af en bog, ligesom man i fællesskab kan se en DVD.
  • Der er også rent underholdende aktiviteter i Fælleshuset:
    Forskellige orkestre/ musikgrupper kommer og spiller op til fællessang.
    Quiz eftermiddage.
    Vi ser på billeder

Mandag den 8 . april kl. 13.00-16.00

FOREDRAG

Karin Jensen fortæller om sine 14 år i forsvaret og hvordan livet kan forme sig. Karin Jensen har været udsendt 4 gange  til henholdsvis Kosovo, Libanon, Afghanistan og Irak. Pris kr. 50,00 for underholdning, kaffe og kage. Tilmelding i mandagscafen senest den 25. marts.

Mandag den 15, april kl. 13.00-16.00

Medlemsmøde orientering fra ny bestyrelse.

Mandag den 22. april.  kl. 12.00-16.00

FÆLLESSPISNING

En frokostbuffet vil være på bordet. Pris for mad, og kaffe kr. 80,00 Bindende tilmelding senest 15. april i mandagscafeen

Mandag den 29. april  kl. 13.00-16.00

UNDERHOLDNING

Poul og Torben Vil underholde os med forskellig musik fra Alli cat til de gamle sange af  John  Mogensen. Shubi Dua, samt sang der kan nydes, brommes og synges med på. Pris kr. 50,00 for underholdning, kaffe og kage. Tilmelding i mandagscafen senest den 22. april.

Mandag den 6. maj  kl. 12.30-16.00

Banko

Mandag den 13. maj  kl. 13.00—16.00

BOGCAFE

Mandag den 27, maj  kl. 13.00-16.00

VINSMAGNING

Orla og Laila Møller fortæller om deres vin tur i Sydafrika. Under denne vinsmagning vil fokus være på vine fra Sydafrika..  På vores smagninger kan du også købe det der smages, som oftest til en god pris! Pris kr. 70,00 Tilmelding i mandagscafen senest den 13. maj.

Mandag den 3. juni  kl. 12.30-16.00

Banko

Mandag den 10. juni kl. 12.00-16.00

GRILLFEST

Vi får sat 3-4 webergrill op i gården ved fælleshuset, Og der vil  blive grillet nogle stege samt pølser. Tilbehør: flødekartofler, salatbar, flutes. Herefter er der kaffe og kage. Pris kr. 75,00. Bindende tilmelding i mandagscafeen senest mandag den 3, juni.