Vejviser

Udflugter og ture

Juletur til grænsen

Fredag den 24. november kl. 10.00

Vi mødes ved det tidligere Aldi.

Når alle er samlet i bussen køres til Jylland, og vi gør holdt ved Holbøl Landbohjem i Kruså kl. 12.00, hvor vi får serveret en dejlig middag bestående af flæskesteg og ris à la mande, samt en god kop kaffe.

Efter dette dejlige ophold samles vi atter i bussen og kører til Harrislee til det store Fleggaard Indkøbscenter, hvor der bliver lejlighed til at gøre fordelagtige juleindkøb. Her er også et dejligt cafeteria, hvor man kan købe en forfriskning, inden vi begynder hjemturen over grænsen til Højby efter en dejlig dag i hyggelige omgivelser.

Forventet hjemkomst kl. 17.00

Husk pas og euro!

Pris pr. person inkl. tur og middag ...............kr. 190,00
Billetter købes i mandags cafeen.

Modeshow hos Bellissima

Da det ikke lykkedes for bestyrelsen i seniorforeningen og Henriette fra Bellissima at finde mulighed for at afholde et modeshow i Højby vil der blive arrangeret 2 modeshows hos Bellissima i Kværndrup.

Der vil som sædvanlig være 2 modeller, der viser et udvalg af det spændende tøj, og der vil i dagenes anledning gives 10% i rabat.

Det første modeshow er den 7. oktober kl. 10.00, man mødes ved Aldis parkeringsplads kl 9.30, og fylder bilerne op.

Det andet modeshow er den 11. oktober kl. 14.00, man mødes ved Aldis parkeringsplads kl. 13.30, og fylder bilerne op.

Adressen til Bellissima er Kværndrup Vænge 6, 5772 Kværndrup

Henriettes info om Bellissima:
Bellissima er en gårdbutik som ligger lidt udenfor Kværndrup by i hyggelige omgivelser. Jeg har haft butikken i 10 år til marts.
Der er forskellige mærker og derfor et bredt udvalg af stilarter. Af mærker er der bl.a.: Micha, Signature, iN Front, Ofelia, Sara Louise, Wearhouse, Anna Montana, Lebek, Kaffe, Dansk Smykkekunst, David Jones, Caprice, Sprox, One More og Handberg.
Størrelserne er fra 36 til 56 afhængigt af mærket.
Jeg arrangerer også pigeaftner, det kan aftales på mobil 60 24 83 84.
Jeg vil begge dage være vært med kaffe, the og småkager.

Håber vi ses, venlig hilsen Henriette.

www.bellissima.dk

Tilmelding senest 1 uge før i mandagscafeen eller til Elly på mobilnr. 30 66 71 85 evt. med sms

Biltur i egne biler:

Højby Seniorforenings biltur starter hver søndag kl. 13,00 fra parkeringspladsen ved Aldi. Svagt gående kan fremover bestille afhentning. På tlf. 24 66 06 22