Vejviser

Udflugter og ture

BILTUR
Vi arrangerer en heldagstur til Koldinghus i private biler torsdag den 6. juni. Vi tager mad og drikkevarer med. Vi mødes på Aldis plads kl 10.00, hvor vi fordeler os i bilerne, og kører til By- og legeparken tæt på Koldinghus. Her spiser vi, og måske går vi en lille tur i parken. Det er muligt at sidde under tag.
Herefter går eller kører vi til parkeringspladsen ved Koldinghus. Dårligt gående kan blive sat af ved indgangen.

Indgang koster 100 kr. Hvis man er medlem af Ældresagen. Ellers koster det 125 kr. (husk medlemskort). Hvis vi er en gruppe på min. 10 personer er prisen også 100 kr.
Der er gratis rundvisning kl. 14, når der er betalt indgang.

På hjemturen holder et stop ved et cafeteria nær Middelfart. Vi forventer at ankomme til Højby ca. Kl 17.
Vi ser frem til en hyggelig dag med mange gode indtryk, og vi håber på stor tilslutning.

Nærmere information senere.
Tilmelding I mandagscafeen senest den 20. maj.

Søndagsture
Hver søndag kl. 13.30 kører vi en bil tur. Vi er en lille gruppe, men vi kan sagtens være flere endnu. Så mød bare op. Vi har det hyggeligt, nyder naturen eller ser udstillinger Yderlig information 2666 0610.

Mvh. Svend Aage og Gerda
Tlf.2666 0610/22678709